SMM menejeri va uning vazifalari haqida ma'lumot "SMM" - ingliz tilidan olingan bo’lib, “Social Media Marketing”, ya'ni ijtimoiy media marketingi degan ma’noni anglatadi. SMM menejeri kompaniyaning ijtimoiy media marketingi va reklamasini boshqaradi. Smm menejer marketing bo’yicha raqobatchilarni tahlil qilishi zarur. Reja asosida to’gri ish strategiyasini tuza bilishi ham lozim hisoblanadi. Kompaniya kontentlari uchun to'g'ri rasm va grafiklarni tanlash yaxshi dizayn asoslarini tushunishi talab qilinadi. Kopirayterlik ko'plab marketing lavozimi bilan uzviy bog'liq bo’ladi. SMM xodimi jalb qilivchi kontent sarlavhalari yozishi yoki jamoa yozgan kontentni tahrirlay bilishi zarur. SMM menejerlari mahsulot yoki xizmat qancha sotilayotganini va auditoriya kontentlarga qanday munosabatda bo'lishini nazorat qiladi. Ishlashda yordam beruvchi zamonaviy dasturlardan (Canva, Total Comander, PhraseExpander vahkz.) qanday foydalanishni bilishingiz kerak.

Stajirovka davomida siz quydagi texnalogiyalarni bosqichma bosqich o'rganasiz va real pullik loyihalarda qo'llaysiz.
Boosting, Content Plan/@ControllerBot/@FleepBot, Facebook/Telegram/Instagram/Youtube/Twitter Marketing, smmbox/smmplanner/pur.ninja/, Brand/Social Networks/KPI/Reporting, Targeting/activetraffic.ru/TaaS, Google Analytics/Yandex Metrika/owox, CPM/CPC/CPL/CPA/CPS/CPI, Yandex Direct/Google Adwords, Marketing Automation/GeoTagging, Social Media/ROI, Link Building/Search/B2B/Partisan Marketing, SEO/ScrapeBox, Graphic Design Patterns, Figma, Adobe Illustrator, canva.com/, Adobe Photoshop/Landing Page.

Ijtimoiy tarmoq manzillarimiz
Manzil va telefon raqamlarimiz

Address : Toshkent shahri, Yunusobod tumani, 4-daha, Adolat MFY, 28a-uy

Scroll to Top